Ga naar inhoud

Hoe krijg ik de juiste resolutie ingesteld (windows 8)? (beeldvullend en scherp)


Aanbevolen berichten

Momenteel loop ik tegen onderstaande probleem aan: Belangrijke informatie vooraf: - Beeldscherm: ProLite XB2472 HD (iiyama) - Videokaart: Sapphire Radeon HD 7750 - OS: Windows 8 - Videodrivers: meest recente via internet geïnstalleerd. - HDMI gekoppeld - De beeldscherminstelling van windows staan ingesteld 1080p 60hz. Het beeld is niet scherp en het scherm is niet volledig gevuld. Heb inmiddels allerlei instellingen geprobeerd, maar het lukt niet om het beeld scherp te krijgen en helemaal gevuld tot aan de randen. Heeft iemand een idee hoe dit verholpen kan worden? Alvast bedankt. Marwin.
Link naar reactie
Ik veronderstel dat je de resolutie ingesteld hebt op 1920X1080. Raar dat het beeld onscherp is op deze resolutie. Voor het wegwerken van de zwarte randen kan je scaling gebruiken. http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/UnableToSetGPUScaling.aspx Of gebruik een DVI-kabel. Bijna zeker dat je geen probleem zal hebben indien je een DVI-kabel gebruikt.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...