Ga naar inhoud

Suse 9 installeren


Aanbevolen berichten

Ik heb Suse 9 geïnstalleerd en alles werkt goed in mijn ogen, maar alleen maar van de cd-rom (live evaluation). Nu is mijn vraag kan je Suse 9 ook op de hardeschijf installeren dus zonder dat je de cd nog nodig hebt, of kan dit alleen maar met versie 7.3. Wat doe ik fout, of stel ik hier in al mijn onwetendheid een stomme vraag? :o :o :o vg, Dumper.
Link naar reactie
[quote:a368b94615="dumper"]Wat is hier dan eigenlijk het voordeel van, [/quote:a368b94615] DE cd is bedoeld om te kijken of je computer compatible is met SuSE zonder dat je het OS daadwerkelijk hoeft te installeren. [quote:a368b94615] moet ik elke keer mijn pc op starten met een cd, dat duurt elke keer een zee van tijd.[/quote:a368b94615] Yep, maar de live-eval is puur bedoeld om te kijken of je hardware geschikt is voor suse, en je een indruk te geven van de werking van het os. Blijkt het allemaal te bevallen, dan moet je ofwel een ftp-installatie doen, ofwel suse 9.0 in de winkel kopen. (of je kiest een andere distributie) Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...