Ga naar inhoud

Suse 8.2 upgraden naar 9.0


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb het volle pakket van 8.2 tijd geleden gekocht. Nu zou ik graag upgraden naar 9.0 maar terug het hele pakket te kopen zou me geen geld besparen... Er is namelijk een manier om dat langs internet tedoen. weet iemand hoe dat ik dat kan doen? vanuit yast ofzo, en hoe het zit met alle software die erbij zit... alvast bedankt :)
Link naar reactie
[quote:c41725f7a7="FST"]Ja, zou ik ook zo denken maar kopen vind ik absurd, weer bijna 100 euro gaan betalen :\ hetgeen dat je kunt downloaden is geen volledige DVD zoals bij de retail neem ik aan. ik zoek dus een manier om gewoon heel de boel te upgraden...[/quote:c41725f7a7] ga naar ftp.suse.com brows naar de 9.0 directory en dan naar /boot hier staat een boot.iso waarmee je een boot-cd kunt maken zodat je gewoon fia ftp je versie kan upgraden succes ;)
Link naar reactie
[quote:9710689f4e="wstolk"] ga naar ftp.suse.com brows naar de 9.0 directory en dan naar /boot hier staat een boot.iso waarmee je een boot-cd kunt maken zodat je gewoon fia ftp je versie kan upgraden succes ;)[/quote:9710689f4e] Ga dan maar naar een mirror. Bijvoorbeeld ftp://ftp.nl.uu.net/pub/linux/suse/i386/9.0 Die werkt iets sneller dan ftp.suse.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...