Ga naar inhoud

Mandrake als webserver= waar is de webserver?


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb Mandrake 9.2 nu ook geïnstalleerd op de server. Hierbij heb ik gekozen om alle serverdiensten te installeren. Nu kwam ik bij toeval op de Mandrake site het volgende plaatje tegen van het configuratiescherm: [img:c5afb47cab]http://images.mandrakesoft.com/img/9.2/s25_s.png[/img:c5afb47cab] [url]http://images.mandrakesoft.com/img/9.2/s25.png[/url] Zo is te zien een kopje Server Configuration. Nu heb ik alles dat wat met server te maken heeft geïnstalleerd, maar zo'n mooi kopje heb ik niet! Iemand ervaring hiermee? d.
Link naar reactie
kijk zo komen wij nog eens ergens, ben vanavond de tips aan het proberen. //edit argh, het is ook nooit goed, k*mandrake!! Ik alles netjes geïnstalleerd. prima. er zijn meer paketten beschikbaar. Ik denk laat ik alle serverpaketten eens los installeren. Daarvoor heb ik heelveel pakketjes één voor één moeten selecteren. Krijg ik een foutmelding als ik alles wil installeren: - - - - - - - - - - Er is een fout opgetreden tijdens de installatie: bind >=9.2.3-0.rc2.1mdk is needed by (installed) caching-nameserver-9.2-1mdk bind >=9.2.3-0.rc2.1mdk is needed by (installed) caching-nameserver-9.2-1mdk - - - - - - - - - - BIND en de dns nameserver moet ik dus ergens de-installeren. waar kan ik dat vinden? die drakwizard kan ik overigens ook niet vinden. d.
Link naar reactie
Deze kreten hoor ik keer op keer omdat gebruikers niet even 10 minuten de tijd willen om urpmi even goed te configureren en updaten. Als je urpmi goed configureerd kun je de wizard laten installeren en via deze wizard kun je alles automagisch laten installeren (geen losse componenten dus) mijn inziens kan het bijna niet makkelijker..... Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...