Ga naar inhoud

ik snap niet hoe ik dmsn kan instaleren in redhat 9.0


anoniem

Aanbevolen berichten

mensen, ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben net begonnen met linux (omdat die hele klotezooi van gates met de keel uit komt) maar nu il ik dmsn instaleren, ik krijg het niet voor elkaar :oops: of heb ik ht verkeerde gedownload? namelijk setup.bin (ik weet het echt niet, linux is totaal nieuw voor mij, heb het nu denk ik een week maar wil graag weer op msn) wie weet hoe ik hem moet instaleren?
Link naar reactie
Ik ken dmsn ook niet, maar als je onder Linux een dergelijk bestand wilt uitvoeren, dan open je een terminal (soort DOS-prompt), in de map waarin het bestand staat en typ je [b:84eef44969]./setup.bin[/b:84eef44969]. Als de respons iets is in de trant van [acces denied] of [toegang geweigerd], dan moet je het bestand nog even de permissie om uitgevoerd te mogen worden geven. Dat kun je doen onder de eigenschappen van het bestand, of met het commando [b:84eef44969]chmod +x ./setup.bin[/b:84eef44969] Succes, Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...