Ga naar inhoud

suse 9.0 branden


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ddc7ab00ae="stenn_kool"]k heb suse linux 9.0 gedownload van het internet maar het past niet op een CD weten jullie welke bestanden op welke cds moeten,[/quote:ddc7ab00ae] Dus je hebt alle SuSE 9.0 bestanden van de SuSE ftp gedownload. Als je die wilt branden heb je eigenlijk een dvd-brander nodig. Of een tweede harddisk en een SuSE 9.0 installatie diskette.
Link naar reactie
Ik denk dat dat op die manier niet gaat lukken. SuSE heeft wel iso bestanden maar dit zijn evaluatieversies die draaien zoals knoppix doet, direct vanad de cd zonder harddisk installatie. Suse kan wel installeren van de harde schijf. Ik geloof dat je dan de boot.iso image moet branden op een cd en vervolgens de bron de harde schijf moet aangeven. Zo zou je ook vannaf de ftp moeten kunnnen installeren. Maar ik heb hier verder nog geen ervaring mee. Maar ga dat bij mijn nieuwe computer die ik nog moet kopen zeker doen. (als suse aanhanger) Als je vanaf een cdrom wilt branden zul je suse moeten kopen of een andere distro moeten kiezen: zie www.linuxiso.org
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...