Ga naar inhoud

Hoe stel ik in Windows 7 de grootte van elke map apart in?


anoniem

Aanbevolen berichten

Als je een map op het buroblad op een bepaalde grootte insteld dan krijgen ineens ALLE vensters deze grootte. Ook vensters die je niet op die grootte wilt hebben. Een voorbeeld: - 'Deze Computer' wil ik gemaximaliseerd openen. - Een mapje genaamd 'Systeem' met Snelkoppelingen met veel gebruikte systeemtools wil ik openen met iconen (zoals op de desktop) zonder navigatiebalk (links), zo groot dat de iconen net in het venster passen. Als ik 'Deze Computer' maximaliseer dan wordt de map 'Systeem' ook ineens gemaximaliseerd geopend. Als ik 'Systeem' verklein zodat alle icoonen net in het venster passen dan wordt 'Deze Computer' ineens ook op dit formaat geopend wat ik dus niet wil. 'Deze Computer' wil ik gemaximaliseerd openen. Hoe kan ik nu bij elk venster het formaat apart instellen op een bepaald formaat. Ik wil alleen niet dat hetzelfde venster twee keer wordt geopend. Er bestaat een methode om in Windows-XP met 'Desktop.ini' een afbeelding in een venster als achtergrond te laten zien. Deze methode is werkt dus bij mij niet omdat ik Windows 7 gebruik. Weet iemand een methode om dit voor Windows 7 te doen? Mijn dank is eindeloos.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...