Ga naar inhoud

Linux distro die aan redelijk specifieke eisen moet voldoen:


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb de boel nu aan praat. Dankje voor de link enz, Marcel, was heel behulpzaam. Verder blijf ik bij Debian, aangezien dat toch al draait, en ook goed draait. Daarnaast moet ik nog even klooien met m'n (andere) router (zo'n router/modem in 1). Ik krijg namelijk de poorten niet naar de (debian) computer gefoward. Dit had ik ookal toen die extra comptuer er niet tussen stond. Maar als het nodig is, maak ik daar wel een topic over in een ander forum deel, want dat heeft helemaal niets met linux te maken ;). Jochem
Link naar reactie
[quote:c637b4c418="maximilaan"]je kunt via ssh de boel vanaf de prompt instellen, of mbv bijv. webmin via een willekeurige browser de instellingen regelen.. Max[/quote:c637b4c418]Dankjewel. Ik draai het nu via ssh. Kan gewoon exact doen wat ik ook kan doen als ik 'echt' op het systeem zou zitten. En voor hackers oid hoef ik niet bang te zijn, aangezien de op router die nog tussen inet en linux router zit, de poort voor ssh niet gemapped is. Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...