Ga naar inhoud
  • 0

Nedlinux onbereikbaar?

anoniem

Vraag

• Antwoorden 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Heeft niets met DNS te maken. (Of eigenlijk weer wel) Een tijdje terug (2 weken) is er een dDoS attack op Nedlinux geweest. Dit kwam vanuit het Level3 Netwerk naar True Server naar NedLinux. Op verzoek van TrueServer is nu het verkeer vanaf Level3 naar NedlInux geblocked. Als gevolg heirvan is er een heleboel verkeer naar NedLinux niet mogelijk. Ik kan bijvoorbeeld vanaf mijn werk (NLTree) geen verbinding maken met NedLinux, geen enkele mailinglist komt nog aan bij me. Vreemde is dat ik thuis (Multikabel) wel gewoon verbinding heb. (NLTree maakt in WestFriesland gebruik van Multikabel).
Link naar reactie
  • 0
[quote:f83df92a1a="Tux Brothers"][quote:f83df92a1a="Bilbo"]Op verzoek van TrueServer is nu het verkeer vanaf Level3 naar NedlInux geblocked. Als gevolg heirvan is er een heleboel verkeer naar NedLinux niet mogelijk. [/quote:f83df92a1a] Ja lekker professioneel he meer dan 2 weken blokken, ik vind het werkelijk belachelijk.[/quote:f83df92a1a] Als jij de ultieme oplossing hebt voor een dDoS attack of het geld om voor de anderzijds benodigde bandbreedte te betalen.... dan neem ik aan dat ze graag van je horen ;)
Link naar reactie
  • 0
[quote:31a5daaeea="Frommel"]Vanaf m'n werk heb ik ook steeds die time-out. Thuis werkt 't wel weer prima! Heb jou trouwens al een tijdje gemist op NedLinux Marcel... Gr. Rene[/quote:31a5daaeea] klopt, ik kom daar al een tijdje niet meer heeft overigens verder niets te maken met die ddos attack oid. Daar kan NedLinux geen moer aan doen en Trueserver net zo min. Blocken is de enige mogelijkheid om de aanval proberen af te weren. Vanaf school kon ik idd ook niet meer op NedLinux komen, helaas, maar het kan gewoon even niet anders.
Link naar reactie
  • 0
>Is natuurlijk een open deur voor je MrLee Niet geprobeerd.... is voor mij niet zo'n probleem.... op mijn werk (glas 8Mb/s up&down; Kennisnet) is het soms wel lastig, maar 's avonds bel (bellen? ja hoor... thuis internet ik niet meer dan een half uur per dag) ik wel via een isp waarmee ik op nedlinux kom... No problem voor mij dus....
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...