Ga naar inhoud

printer en suse 9.0 live eval


anoniem

Aanbevolen berichten

laatst heb ik de live eval versie van Suse 9.0 op cd gezet en proberen te installeren. alles gaat goed totdat de printer geconfigureerd moet worden? bij 28% gebeurt er niets meer. klikken op annuleren heeft geen zin meer, alleen een reset werkt. eerst moest er een swap partitie aangemaakt worden, en de printer is een HP 640C of helpt het als ik de printerkabel er gewoon uit trek zodat suse niet aan de printer begint? :-?
Link naar reactie
[quote:48080fdaef="Loy"]laatst heb ik de live eval versie van Suse 9.0 op cd gezet en proberen te installeren. [/quote:48080fdaef]SuSE Live eval wordt niet geïnstalleerd, maar geconfigureerd. [quote:48080fdaef="Loy"]totdat de printer geconfigureerd moet worden? bij 28% gebeurt er niets meer. en de printer is een HP 640C of helpt het als ik de printerkabel er gewoon uit trek zodat suse niet aan de printer begint?[/quote:48080fdaef] Als je de HP 640C hebt aangesloten via een USB kabel, dan zou je dat inderdaad kunnen proberen. In ieder geval wordt je HP 640C printer ondersteund door SuSE, volgens de [url=http://cdb.suse.de/productSearch.php?page=3&LANG=en_UK&searchtype=simple&PHPSESSID=da04512650bca0591e4a3fee553463c8]SuSE Hardware Database[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...