Ga naar inhoud

http://fedora.redhat.com/


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb deze "fedora core1" een paar weken draaien,en heb er alleen maar lof over te vertellen. Eigenlijk is het net hetzelfde als redhat 9,maar met een paar goede verbeteringen. Zo is de snelheid waarmee deze core zelf op een oude PII werkt enorm-->als je het verschil ziet t.o.v. redhat 9 -->deze vliegt. Wat ik ook fijn vind om mee het systeem up-to-date te houden is "YUM"-->gewoon fantastisch.Gedaan met zoeken naar websites,dependenties enz...eenmaal "yum" geconfigurerd neemt die door één muisklik alles zelf in handen. Je moet juist opassen voor de flash-plugin--->daar deze gelinked is aan de oude lib's moet je deze eerst installeren alvorens flash te installeren. libstdc++-7.3-2.96.118.i386.rpm heb je nodig voor de flash-plugin te kunnen installeren. Er is waarschijnlijk nog veel meer te vertellen,maar dit zijn mijn eerste bevindingen...zeker de moeite waard dus.
Link naar reactie
[quote:c5b9c284ff="wardog"] Je moet juist opassen voor de flash-plugin--->daar deze gelinked is aan de oude lib's moet je deze eerst installeren alvorens flash te installeren. libstdc++-7.3-2.96.118.i386.rpm heb je nodig voor de flash-plugin te kunnen installeren. [/quote:c5b9c284ff] Dank voor info: Als digibeet ( mijn huidige RedHat 9 is oor iemand anders op machine 1 gezet en ik wil fedora in "eigen beheer"proberen te installeren op machine 2 PIII-500)heb ik nog volgende vraag: Ik heb de iso-files gedownload (ftp://alviss.et.tudelft.nl/pub/fedora/core/1/i386/iso) en zal ze binnenkort op cd branden. Staat die flash-plug in daar al op en moet ik die bij installatie uitsluiten? (staat me bij dat deze bij installatie van RedHat er direct op kwam)
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...