Ga naar inhoud

[Linux] E-mail client die om kan gaan met OE-archiefmappen


anoniem

Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie reacties! Het gaat me echt om het delen van de bestanden, dus dat ik ongeacht het besturingssysteem dat ik draai, al mijn mail kan bekijken! Maar over dat IMAP, moet ik dan die mailserver op een andere computer draaien? Of kan dat als service van beide besturingssystemen? Ik ga s goed zoeken! bedankt! Jasper
Link naar reactie
[quote:d5193e31b0="jasperlevink"]Ah kijk! Da's mooi! kan opera trouwens niet voor hetzelfde doel gebruikt worden?? [/quote:d5193e31b0] Volgens mij niet. Mozilla heeft een E-mail-client in zich en opera werkt met web-mail. Zorger wel voor dat je de mail-files op een partitie zet waar zowel linux als windows bij kunnen. Maar waarom nog windows gebruiken?
Link naar reactie
Je zou ook een email client kunnen proberen die in java gemaakt is, dit is 'redelijk' platform onafhankelijk. Een goed voorbeeld hiervan is Columba. [url=http://sourceforge.net/projects/columba/]Zie deze link[/url] Als je de bestanden op een plek zet zowek met Windows als met Linux bij kunt (zoals eerder genoemd in deze draad) dan zit je gebeiteld. Columba lijkt wat UI betreft behoorlijk op OE dus dat moet geen probleem zijn. Let er wel op dat dit nog een project is waar nog volop aan gewerkt wordt, maar de basis is stabiel. [/url]
Link naar reactie
[quote:411173dcff="jasperlevink"] Wonder boven wonder loop m'n internet nu wel een stuk beter! [/quote:411173dcff] Deze week waren er meerdere DNS-servers uit de lucht, waardoor voor sommigen internet dus trager werd, mogelijk had jij daar ook last van. [quote:411173dcff] Waar zou de standaar-browser aan te passen moeten zijn?? [/quote:411173dcff] Bij bestandsbeheer->bestandsassociaties zoek naar text/html en andere internetextensies die je wilt openen in Mozilla en voeg [b:411173dcff]Mozilla %U[/b:411173dcff] toe als commando Zorg er voor dat Mozilla bovenin de lijst komt te staan, dan isie standaard. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...