Ga naar inhoud

[SuSE 9.0] Test KDE 3.2 beta1, beta2 en de Final release


anoniem

Aanbevolen berichten

Nu ik dit bericht typ staat er op een [url=http://www.suse.com/us/private/download/linuks/index.html]server van suse[/url] nog de tekst [quote:ebbd05dd9a] KDE 3.1 packages are now available [/quote:ebbd05dd9a] Maar klik ik op de KDE for SuSE 9.0 (i386) link en KDE base packages, dan blijken daar kde 3.2 packages te staan. Zou een kdebase-SuSE rpm daar dan moeten verschijnen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
[quote:bd85c50c93="maximilaan"] yast2 --install *.rpm [/quote:bd85c50c93] Ik heb dit inmiddels geprobeerd in een verse SuSE 9.0 installatie. Deze manier van het installeren van KDE 3.2 is wel weinig informatief. Yast wordt gestart. Het harddisk ledje gaat branden. Na enige tijd verschijnt weer de Linux prompt. Ik dacht zelfs dat het mislukt was. Maar KDE 3.2 upgrade was wel gelukt. Maximilaan, in ieder geval bedankt voor de tip. Ik heb nog wel een opmerking. In KDE 3.1.4 verschenen na het inloggen harddisk icoons van elke FAT, NTFS en Linux partitie, die in /etc/fstab staan. Na het inloggen in KDE 3.2 lijken deze harddisk icoons wel te verschijnen, maar verdwijnen dan weer van de Desktop.
Link naar reactie
[quote:c9bdcf61c9="maximilaan"]Je kunt in kcontrol aangeven van welke stations een icoon op je desktop wordt gezet. [/quote:c9bdcf61c9] Ik heb 'm gevonden. Je bedoelt dus Kcontrol > Bureaublad > Gedrag > Apparaatpictogrammen. Een vinkje bij Apparaatpictogrammen weergeven en Aangekoppelde hardeschijfpartitie. Een groot deel van de andere apparaten waren al gevinkt. Ik dacht eigenlijk dat de KDE 3.2 upgrade, de oude configuratie van KDE 3.1.4 zou overnemen. Begrijp ik goed aan je gewijzigde onderschrift, dat KDE 3.2.1 binnenkort uitkomt? Op kde.org kon ik 'm nog niet vinden. Ik vond alleen de KDE 3.2.1 vertalingen http://i18n.kde.org/teams/index.php?a=dis
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...