Ga naar inhoud

3 iso's Mandrake op 1 DVD branden?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:402ab8c2e7="Bericht Barry G"]heb ik maar eens de 3 iso's van Mandrake 9.1 gedl'd. Nou vraag ik me af of het mogelijk is om deze 3 op één DVD+R te branden? [/quote:402ab8c2e7] Zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar ik vond er wel een [url=http://groups.google.nl/groups?q=mandrake+dvd+iso&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=aj9fca%24afu%2401%241%40news.t-online.com&rnum=8]discussie[/url] over.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:c25a6b4959="Barry G"]Interessant verhaal, maar nogal gecompliceerd... Misschien moet ik het gewoon maar eens proberen, op een DVD+RW. Als het niet lukt, kan ik hem altijd nog overschrijven[/quote:c25a6b4959] Is het je inmiddels gelukt? Ik heb inmiddels zelf een DVD +/- Rewriter gekocht. Het is mij dus gelukt. Wat in die link van die discussie in mijn vorig bericht, over het maken van een Mandrake DVD, klopt wel ongeveer. 1.Eerst maak je in je home/<gebruikersnaam> een map mandrake9.2. Dan kopieer je de hele CD1 dus met alle (sub) mappen naar /home/<gebruikersnaam>/mandrake9.2 2.Dan de map van CD2, RPMS2 kopiëren naar /home/<gebruikersnaam>/mandrake9.2/Mandrake 3.Doe dit ook voor CD3, dus RPMS3 kopiëren naar /home/<gebruikersnaam>/mandrake9.2/Mandrake 4.Verwijder dan in /home/<gebruikersnaam>/mandrake9.2/Mandrake/base alle hdlist*.cz bestanden. Verwijder daar ook alle synthesis.hdlist*.cz bestanden. Pas bestand hdlists aan. Die zou er na de aanpassing er zo kunnen uitzien. [code:1:c25a6b4959] hdlist1.cz Mandrake/RPMS hdlist2.cz Mandrake/RPMS2 hdlist3.cz Mandrake/RPMS3 [/code:1:c25a6b4959] 5.In Mandrake in een Konsole als superuser typ je [code:1:c25a6b4959] gendistrib --noclean --distrib /home/<gebruikersnaam>/mandrake9.2 [/code:1:c25a6b4959] [Enter] Als dit goed verloopt, dus zonder foutmeldingen, dan verschijnen in de map /home/<gebruikersnaam>/mandrake9.2/Mandrake/base na enige tijd nieuwe hdlist*.cz en synthesis.hdlist*.cz bestanden. 6.Als dat gelukt is kan de DVD gebrand worden. Ik heb het branden van de Mandrake DVD gedaan in SuSE 9.0. Want de k3b die daar in zit kan ook bootable DVD's branden. Dat wil zeggen na het installeren van eMovix.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...