Ga naar inhoud
  • 0

mandrake 9.2

anoniem

Vraag

he ik probeem al een paar uur mandrake te downloade maar ik kom telkens deze tegen CLIC-2.0-i586.iso MandrakeSecurity-MNF.i586.iso kan iemand mij gewoon een ftp geven of web url met die ik aleen hoef aan te kliken en dat die downloade wil aleen kde ftp ssh web mysql php dat was het zo dus hoe geen txt progamas en zo dat heb ik niet nodig of games aleen een server bak word het kde wand weet er nog niet zo veel van af
Link naar reactie

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
aha... niet gezien.. :) de mandrake 9.2 is inderdaad nog niet officieel als iso te downloaden. Ik wacht totdat een halve idioot hem koopt en deze cd's als ISO's online zet..want dat mag gewoon :). Maar ik denk dat je voor mandrake 9.2 nog wel eventjes moet wachten. Misschien dat je je in de tussentijd kan vermaken met Mandrake 9.1 ?
Link naar reactie
  • 0
Nee.je kan 9.1 niet updaten naar 9.2. Maar als je niet wil wachten downl. 9.1 maar. 9.1 is tot integenstelling van 9,2 helemaal URPMI te configureren wat ik persoonlijk toch makkelijker vind. 9.2 schijnt sneller te zijn ,maar is eigenlijk in eerst opzicht een veredelde 9.1. Verder kan ik er nog niets verzeggen .ik heb ook alleen nog 9.1 op mijn pc staan .
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...