Ga naar inhoud

Ik heb 2 Vragen over het gebruik van LinuX ....


anoniem

Aanbevolen berichten

Vraag 1: Zoals jullie weten heb ik erg moeite met met NVIDIA Driver installeren onder Linux ik weet nog steeds niet hoe ik het moet installeren. Weet iemand een site waar stap voor stap staat hoe je het moet doen het moet wel in het Nederlands zijn en een Makkelijke beschrijving hoe ik alles moet doen. Vraag 2 : Stel ik installer Windows XP Home op een C: Partitie en ik maak een Linux EXT2 aan. En ik installeer Linux op de EXT2 Partitie krijg ik dan een Dual-Boot LILO Menuutje ? of geld dit alleen als je Windows 98 op C: hebt staan ? Thanks ... :)
Link naar reactie
[quote:ddf2dd9176="Senior"]Vraag 1: Zoals jullie weten heb ik erg moeite met met NVIDIA Driver installeren onder Linux ik weet nog steeds niet hoe ik het moet installeren. Weet iemand een site waar stap voor stap staat hoe je het moet doen het moet wel in het Nederlands zijn en een Makkelijke beschrijving hoe ik alles moet doen.[/quote:ddf2dd9176] Die site heet lees wat hieronder staat ;) [CTRL][ALT][F1] log in als root init 3 sh naamnvidiascript.run [quote:ddf2dd9176] Vraag 2 : Stel ik installer Windows XP Home op een C: Partitie en ik maak een Linux EXT2 aan. En ik installeer Linux op de EXT2 Partitie krijg ik dan een Dual-Boot LILO Menuutje ? of geld dit alleen als je Windows 98 op C: hebt staan ? [/quote:ddf2dd9176] Nee dat geldt ook voor Windows XP. Thanks ... :)[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...