Ga naar inhoud

[RH7.2] Apache en subdomain


anoniem

Aanbevolen berichten

Ey, Ik gebruik mijn server grotendeels op mijn LAN. Ik heb in de hosts file van de DNS-server(forwarder) '192.168.0.6 server' staan. Nu wil ik dat wanneer je bv naar stats.server gaat met een webbrowser dat ie een andere website opent met een andere documentroot etc. Dus een VirtualHost (als ik het goed heb begrepen uit de docs). Maar dit lukt niet echt. Ik voeg dit toe aan httpd.conf <VirtualHost *> DocumentRoot /home/www/stats/ ServerName stats.server ServerAdmin rene@server </VirtualHost> Waneer ik niet gewoon naar server ga krijg ik te zien wat ik wil zien als ik naar stats.server ga, stats.server werkt niet Hoe moet ik dit dan doen? GRTZ, René
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik was er in de loop der tijd al achter gekomen dat je hiervoor een dns server moet hebben. Een authoritive dns server als ik het goed heb begrepen. Ik lig alleen beetje overhoop met m'n servertje omdat er een paar bad blocks in m'n hd zaten. De instellingen van de dns server waren me nog niet gelukt, snapte er ondanks de howto's niet echt veel van. Maar moet eerst server aan goed aan de praat krijgen.. GRTZ, René
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...