Ga naar inhoud

Waar blijft dat artikel in ComputerTotaal?


anoniem

Aanbevolen berichten

Er zou toch een artikel in ComputerTotaal komen van Robin Ooijevaars waarin ervaringen van Linux-gebruikers zouden komen te staan? Hij zou mij nog bellen; niks gehoord. Ok, kan gebeuren... niet netjes (niks meer gehoord), maar ja... ben bang dat anderen ook niet gebeld zijn... En nu (oktober-versie) staat er wel een artikel over 4 Linux-distributies van Sander van Vught in. Op zich wel redelijk, maar ik had graag dat artikel van die Robin gezien. Dit verhaal kent iedereen intussen wel.... had graag zo'n ervaringsverhaal eens gelezen. De hele wereld weet dat Linux aan het exploderen is.... ComputerTotaal kiest ervoor om het niet helemaal te omzeilen.... maar eens een echt verhaal over Linux mag toch ook wel? Sander kan die ook goed schrijven, maar zal wel in een eenvoudige richting gedirigeerd worden. Jammer :cry: .... weer een gemiste kans....
Link naar reactie
  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

He... op blz 85 staat een kort stukje van Robbin over DS voor Linux. Ging het vorige stuk niet door? Leuk, maar erg kort.... en heeeel jammer dat er niet gezegd wordt dat Novell al lang directory-services voor Linux heeft. En dat is echt een stuk volwassener dan AD van MS. Maar ook dit is niet het stuk waar ik (wij?) op zit te wachten....
Link naar reactie
Dit begint een beetje een maandelijks terugkerend ritueel te worden. Mijn advies is zoals altijd: [size=18:00e08711e5]schrijf aan de redactie van Computer! Totaal[/size:00e08711e5] Hoe meer mensen schrijven dat ze iets over een bepaald onderwerp willen lezen, des te meer kans je hebt dat C!T hier meer aandacht aan gaat besteden. Telkens opnieuw komt er een thread in dit forum, en tja, dat heeft eigenlijk weinig effect. Veel minder iig dan wanneer je rechtstreeks de personen benaderd die invloed hebben op de inhoud van het blad. Groetjes, Max
Link naar reactie
Het gaat hier hoofdzakelijk om dat artikel van Robin en niet over GNU/Linux in de C!T in zijn algemeen. Robin had is dus allang gemailed maar ik heb nooit meer iets van hem gehoord en MrLeeJohn heeft denk ik gelijk in zijn vermoeden dat hij de anderen ook niet gebeld heeft. Rinse ben jij nog gebeld, want hij zou toch ook contact met jou opnemen?
Link naar reactie
En 70 % van de internet-servers gebruiken Linux of een unix-vaiant. In de netwerk-wereld barst het al van de Linux-gebruikers. Maar je hebt gelijk dat het aantal thuisgebruikers van Linux nog niet erg hoog is. Maar het is duidelijk groeiende... Maar daar gaat deze discussie niet over trouwens.... wel een aardig topic btw.... >C!T is het grootste computerblad van Nederland, dus ze zullen wel weten wat ze doen Ze houden zich iig niet aan hun afspraken... >schrijf aan de redactie van Computer! Totaal Heb ik geen goede ervaringen mee. {knip knip} Punt.
Link naar reactie
Ach 30 mijoen is dan op 7 miljard niet veel maar dat is een cijfer dat nergens op slaat. ik denk dat het eerlijker zou zijn als je het aantal pc gebruikers als getal neem :D BTW. Ik heb alleen nog een keer een excuus mailtje ontvangen en verder niets :( Dus ik denk dat het artikel is ingetrokken ?? Of misschien waren we met wat teveel die reageerden en dat terwijl ik al eea. in mijn "aanmeldings-mail" verteld had over het linux gebruik in ons bedrijf :cry: maja dan moeten we zelf maar eens eea. gaan schrijven, ik ben iig. weer verder gegaan met het verslag over het inzetten van Linux binnen onze toko en heb al weer de nodige extra stof om het aan te vullen (alleen is het verrekte veel typewerk :( )
Link naar reactie
Overigens is een soort gelijke actie gehouden in mobo's etc over casemodding door Jeroen de Jager en Slashead en die staat wel degelijk deze maand in de C!T en ik vind dat ze dat heel leuk gedaan hebben. Ik weet het natuurlijk allemaal niet exact maar voor zover ik weet zijn er ongeveer 240 miljoen Windows gebruikers dus dan is 30 miljoen al een heel aardig aantal.
Link naar reactie
Helemaal mee eens: geen stijl, maar zonder kwade bedoelingen. Door de toenmalige drukte is het er helemaal bij ingeschoten en ik was het eerlijk gezegd alweer vergeten. Soms gaat het niet zoals het moet en moet het maar zoals het gaat. Ik kan me goed voorstellen dat de mensen die de moeite hebben genomen om met mij in contact te komen en zich op een interviewtje hebben ingesteld hier niet blij mee zijn. Voor al deze mensen: mijn welgemeende excuses. Groet, Robbin Ooijevaar
Link naar reactie
[quote:e2fca53fad="DPinguin"]Hij had mij ook toegezegd te bellen, maar heb niets vernomen. Inderdaad, ik ken de Linux-distro-vergelijkingen wel. Ze moeten meer artikelen publiceren voor diegene die niet is overgestapt...[/quote:e2fca53fad] Het artikel is gepubliceerd in Computer!Totaal 10 (vergelijkende test desktop-os vervangende pakketen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...