Ga naar inhoud

Tecnicolor?


anoniem

Aanbevolen berichten

Geachte lezer, Ik heb voor de internetaansluiting een adapter van Technicolor type 802.11 – TG122N. Elke keer als ik de PC aanzet ben ik keurig online zoals het hoort, maar na een tijdje wordt de internetverbinding uitgeschakeld, zodat ik deze weer opnieuw moet activeren. Hij blijft dan ook verder online zonder problemen. Mogelijk zijn de drivers verouderd, maar misschien ligt het aan mij want ik kan geen enkele downloadsite vinden waar ik evt. nieuwe drivers hiervoor kan downloaden om bovengenoemd probleem op te lossen. Weet u me misschien hier meer over te informeren ? Ik heb windows 7 – 64bit. Groet, Frank van de Ven. codecpack kan niet goed zijn. het is tegenwoordig op die downloadsites een wirwar van downloadknoppen, dus een vergis is snel gemaakt. als ik de boel goed heb bestudeerd moet je deze hebben: http://www.realtek.com/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PFid=48&Level=5&Conn=4&ProdID=231&DownTypeID=3&GetDown=false&Downloads=true en altijd bij usb-apparaatjes: eerst de software, en pas inpluggen als de software daarom vraagt! Als je de link van derkdejong aanklikt en daarna de bovenste driver aanklikt, download die RTL8191SU_autoinstallerpackage.zip Daarna eerst de oude driver deinstalleren en eventueel software (via programma's verwijderen) en de usb stick loskoppelen. Dan de zip uitpakken (rechtsklik alles uitpakken) daarna in het nieuwe mapje RTL8191SU ect.. de setup.exe (toepassing) dubbelkilikken. Stick pas inpluggen als dat klaar is of dat de toepassing er om vraagt Bovenstaande heb ik ook als probleem. Heb zelfeen RTL8192SU. Als ik naar deze site ga en probeer te downloaden gebeurt er niets. Wie kan mij helpen. groetjes, Frank van de ven
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...