Ga naar inhoud

over clarkconnect 1.3


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Speciaal voor jou de C!T voor de verandering eens uit het plastic gehaald :P "Op deze cd staat een setup bestand waarmee u een opstartdiskette kunt aanmaken voor uw toekomstige server" Dus de ISO downloaden, branden en het setup bestand uitvooeren lijkt mij ;) De auteur van het artikel zou mij en een aantal anderen btw nog bellen, nooit meer iets van gehoord, over slordig gesproken :roll:
Link naar reactie
Als je wilt dat ik je verder help, maak dan tenminste goede Nederlandse zinnen met hoofdletters, punten en komma's erin. Verder weet ik niets van dat Clark gebeuren en lijkt het me ook tien keer niks, leer gewoon je eigen server maken. Zo ingewikkeld is dat niet en er is genoeg documentatie voor handen hoor. Van commerciële troep als Partition Magic heb ik geen verstand. Douw gewoon een GNU/Linux bootdisk met cfdisk en de reiserfstools in die bak: [code:1:daa4b49cb8] dd if=/dev/zero of=/dev/hdx bs=512 count=1 cfdisk /dev/hdx mkreiserfs /dev/hdx1 [/code:1:daa4b49cb8] donder alle partities weg en maak een grote nieuwe aan bij cfdisk nu heb je een grote partitie met reiserfs en zonder mbr
Link naar reactie
[quote:95666d8c4b="[-P.C.F.-]eddie"]Idd punte en hooft leters moet ik gewoon nog aan leren ik doe dan niet automaties. Waar haal ik boot disk van linux van daan ?? Ik vind het niet op internet. Zo goed ??[/quote:95666d8c4b] Wat denk je zelf? Idd, punten en hoofdletters moet ik gewoon nog aanleren, dat doe ik dan ook niet automatisch. Waar haal ik een GNU/Linux bootdisk vandaan? Op internet kan ik hem niet vinden. Zo is ie goed, als jij boven de 10 bent krijg je iig een onvoldoende voor je Nederlands van mij, op NedLinux zou ik je maar helemaal niet begeven want daar loopt een leraar Nederlands rond. ---------------------------------------------------------------- Oke, laten we even anders beginnen want zo wordt het helemaal niets. Domme artikelen in de C!T ook altijd ;) Heb je al ervaring met GNU/Linux of is dit de eerste keer dat je ermee aan de slag gaat? Wat wil je precies met GNU/Linux gaan doen? Wat is op dit moment de status nu precies van de PC waar het allemaal op moet? Dat Clark kan je imho beter heel snel vergeten. Aub gewoon goede Nederlandse zinnen, neem je tijd ervoor anders neem ik echt de tijd niet meer je ergens mee te helpen, het leest gewoon zo ontzettend rot.
Link naar reactie
robian, ik geef niemand een veeg uit de pan, ik meld het gewoon op een fatsoenlijke manier en laat ook zien hoe ik zijn bericht zou hebben getyped. Mijn broertje heeft dyslexie en ik weet hoe lastig het is, maar als je de berichten gewoon rustig tikt en nog even naleest dan kan hij de berichten net als jij en ik in goed Nederlands tikken hoor. Ik communiceer ook met mijn broertje, maar ik verbeter hem ook als hij iets fouts zegt of schrijft. Ik wil best tijd steken in het helpen van mensen, dat doe ik zelfs graag, maar met evenveel tijd van de andere zijde kunnen die vragen ook ik goed Nederlands gesteld worden. Ik ga er overigens verder niet over in discussie, want dan zinkt de vraag van de topicstarter weg. Mijn standpunt is duidelijk en er staan nu al 2 off-topic reacties teveel :roll:
Link naar reactie
Nou op twee kleine foutjes na is dat een keurig bericht :) Wand is met een t, dus want en het is je schrijf[b:2f910fb1a8]t[/b:2f910fb1a8] met een t aan het einde. Ik weet hoe lastig het soms kan zijn hoor. Maarre, nu wil ik je wel graag verder helpen, maar dan moet je wel even antwoorden op de vragen. Wat wil je nu precies met GNU/Linux gaan doen en waarom lijk ClarkConnect jpuw zo interresant?
Link naar reactie
Oke, nu is het probleem een beetje dat hier nauwelijks mensen zullen zijn met ervaring met ClarkConnect omdat het vrij onbekend is en de meeste mensen hier de voorkeur geven om dat soort dingen zelf te regelen. De vraag is of je het gewoon simpel wilt houden, dan zul je eventueel elders op internet moeten zoeken naar ja antwoorden, of dat je ook wel bereid bent je eigen GNU/Linux server te maken. Dat betekend echter wel dat je soms een behoorlijk stukje documentatie moet lezen en ik weet dat dat vaak niet zo aantrekkelijk is voor mensen met dyslexie.
Link naar reactie
Dat is Engels en vreemde talen zijn vaak helemaal de pest als je dyslexie hebt weet ik van mijn broertje. Je kunt diverse bootdisks downloaden, bijvoorbeeld een Slackware bootdisk: ftp://ftp.kpn.be/pub/linux/slackware/slackware-9.0/bootdisks/bare.i die kun je met rawwrite onder Windows op en flop zetten, rawwrite staat in dezelfde map
Link naar reactie
[quote:7b780a05d6="Marcel de Reus"]Dat is Engels [/quote:7b780a05d6] Ik neem aan dat je de Clarkconnect forums, alleen even vluchtig bekeken hebt. Behalve een Engels forum, zijn er ook nog [quote:7b780a05d6] Forums for non-English speakers. Countries: Dutch Norwegian French German [/quote:7b780a05d6] Nederlands Noors Frans Duits. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...