Ga naar inhoud

Slackware Slup


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil updatepakket Slup op de computer installeren. met installeren heb ik nog geen enkele ervaring. nu heb ik het pakket gedownload in usr/src/rpm/sources nu begrijp ik uit de documentatie dat je met installpkg of pkgtool eea moet kunnen installeren. als ik nu bijv. commando installpkg slup.tar.gz geef krijg ik de melding dat dit niet in tgz eindigd en heb ik hierop geen antwoord terug.............want dat klopt als een bus.als ik pkgtool opstart en hier bij Other Directory /usr/src/rpm/sources in typ krijg ik de melding dat deze directory niet zou bestaan............. wat moet ik gaan doen? groeten, Willem
Link naar reactie
het is gewoon een archief bestand wat je kunt uitpakken met tar, het is geen slackware package tar -xvzf sluperdepup.tar.gz je krijgt dan een sub directorie slup/ waar ondermeer ook een readme in staat Overgens kun je vragen en opmerkingen over slup het beste plaatsen op het forum van projects.nedslack.org daar het een - nieuw - pakket in ontwikkeling is. Weinig mensen hier zullen er van weten, al komt een van de autheurs hier ook wel eens (DanielK). De ontwikkelaars Paul en Daniel zullen je feedback op prijs stellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...