Ga naar inhoud

Linux op de mac


Aanbevolen berichten

Ik heb de YDL weer van mijn emac afgehaald. Niet alles werkte. Ik heb het nu op mijn ibook geinstalleerd en dat gaat een stuk beter. Alle toetsen zoals die van geluid en dvd/cd rw lade openen werken. De ibook is trouwens een uitstekende laptop. Mocht iemand linux op een laptop willen installeren kan ik de ibook aanraden. Echt geen mensen met linux op een mac, of ben ik de enige?
Link naar reactie
Er zijn zowiezo erg weinig mac-gebruikers in deze fora heb ik het idee. Dus de kans dat je iemand treft die linux op de mac heeft is niet zo groot (ze zijn er overigens wel...) Wat betreft je toetsen op de emac, als het goed is kun je dat handmatig instellen, mbv xmodmap.. Doe ik alhier met de multimediatoetsen en de Windows-toetsen op mijn toetsenbord. Max
Link naar reactie
Mac os x is inderdaad een mooi systeem. Ik wil echter ook kennis maken met linux. Omdat ik alleen een mac heb, is dit dus de enige manier. YDL is trouwens gewoon een redhat linux, maar dan geschik gemaakt voor ppc. Ik vind het wel een leuk systeem. Niet zo goed als mac os x maar leuk om mee te werken. Er zijn inderdaad weinig mac gebruikers hier, maar via andere forums heb ik al gelezen dat er meer macgebruikers linux op hun systeem zetten. Bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...