Ga naar inhoud

3e GNU/Linux Meeting Rotterdam


Aanbevolen berichten

Beste penguinvrienden, op 29 mei 2003 staat er een nieuwe GNU/Linux meeting in Rotterdam geplanned. Iedereen is natuurlijk van harte welkom op deze beregezellige dag. Normaal wordt de meeting bij mij thuis gehouden, maar aangezien er deze keer waarschijnlijk behoorlijk wat meer mensen komen wijken we misschien uit naar een zaaltje oid. Of als iemand een villa in de buurt heeft horen we dat natuurlijk ook graag :D De meeste mensen nemen hun PC mee, maar dat is zeker niet verplicht. Het doel van de dag is gewoon gezellig met zijn allen bezig zijn met GNU/Linux of *BSD, elkaar helpen met problemen en gewoon leuk babbelen. De vorige meetingen waren erg leuk en leerzaam en dat is natuurlijk ook deze keer weer de bedoeling. Ik woon dus in Rotterdam, Ommoord (exacte adres per mail) en iedereen uit de omgeving is welkom. Ook mensen die wat verder wonen zijn natuurlijk welkom, alleen die zullen dan wat verder moeten rijden (hoe bedoel je logisch :D ). Als je wilt komen laat me dat dan even weten via mail of post hier een berichtje. Als we gewoon bij mij thuis zitten kost het nada, alleen de kosten voor de cheeseburges, drinken, etc verdelen we dan en als we een zaaltje moeten regelen zal het natuurlijk wel wat kosten. Ik heb zelf alleen een router +4p switch dus als mensen switches en routers mee kunnen nemen, graag :) Greetz Marcel
Link naar reactie
Helaas Marcel :( dat weekend staat geplant om de systemen een upgrade te gaan geven, oftewel 9x booten van cd, diskette laden (met de config) en upgraden die handel :D daarna tunen en iig. voor elke gebruiker ff inloggen zodat ze de maandag erop niet voor een vreemd scherm komen te staan zodat ik gek wordt van al het gejank dat ze zaken weer eens niet kunnen vinden :oops: Maar mocht je zin hebben om me te komen helpen :D je bent van harte welkom ;)
Link naar reactie
Ja goed idee, wie nu komen voor zover ik weet (hoor net weer via Jabber dat er nog iemand komt): Richard (DPinguin) Emile (knepsel) Evert (windowsXP-PRO) Erik (Erik den Toom) Jelle (vriend van Erik en mij) Robert (robert, Nedlinux) Michiel (Flash, Nedlinux) Pascal (pascal, Nedlinux) Maikel (maikel, Nedlinux) Marcel (Marcel de Reus) ??????? (Zerkovic, Nedlinux) Ben (yngwin) misschien: ??????? (ballek, Nedlinux) Erik (andere Erik, van mijn school) Dus dat zijn er al 14 :o (vorige meetingen 4 :D ) Jammer dat je niet kunt komen Walter, je kunt die bak natuurlijk ook mee slepen :P
Link naar reactie
[quote:4cf72ab071="Marcel de Reus"]Ja goed idee, wie nu komen voor zover ik weet (hoor net weer via Jabber dat er nog iemand komt): Richard (DPinguin) Emile (knepsel) Evert (windowsXP-PRO) Erik (Erik den Toom) Jelle (vriend van Erik en mij) Robert (robert, Nedlinux) Michiel (Flash, Nedlinux) Pascal (pascal, Nedlinux) Maikel (maikel, Nedlinux) Marcel (Marcel de Reus) ??????? (Zerkovic, Nedlinux) Ben (yngwin) misschien: ??????? (ballek, Nedlinux) Erik (andere Erik, van mijn school) Dus dat zijn er al 14 :o (vorige meetingen 4 :D ) Jammer dat je niet kunt komen Walter, je kunt die bak natuurlijk ook mee slepen :P[/quote:4cf72ab071] Ik kom dus niet naar de meeting maar de meeting komt naar mij :D oftewel hij zal in dordrecht gehouden worden in een ruimte bijmij op de zaak, zodat ik toch gewoon mijn upgrade kan gaan doen :D en gezellig met jullie kan babbelen :lol: het adres International Hout BV. Weeskinderendijk 213 3314 cn Dordrecht Ik denk dat er ruimte is voor een man of 20/25, evt. inet via ADSL koffie in overvloed :D
Link naar reactie
Beste vrienden, even de officiële gegevens van de meeting: [b:98c16f4a92]waneer:[/b:98c16f4a92] [i:98c16f4a92]29-05-2003[/i:98c16f4a92] [b:98c16f4a92]waar:[/b:98c16f4a92] [i:98c16f4a92]International Hout BV. Weeskinderendijk 213 2214 CN Dordrecht[/i:98c16f4a92] [b:98c16f4a92]tijd:[/b:98c16f4a92] 10:00 t/m --:-- Mensen die met de auto komen kunnen op http://route.anwb.nl een kaarte met een routebeschrijving maken. Voor de mensen die met de trein komen wil ik regelen dat we ze om 9:45 oid oppikken met de auto vanaf het dichtst bijzijnde station. Vanuit Rotterdam rijden we waarschijnlijk met auto's naar Dordrecht toe en zullen we daar om 9:30 zijn, zodat de auto's gelijk de mensen van het station kunnen halen. Dat truukje kunnen we op de terugweg natuurlijk weer doen. Wie er precies rijden met auto's vanuit Rotterdam moet ik nog ff regelen, maar als je meewilt geef je maar een gil. Ik denk dat we met 2 of 3 auto's moeten rijden zoals het er nu voor staat. Wat gaan we doen? Het is gewoon de bedoeling dat we er een gezellige dag van maken, een mix tussen een meeting zoals deze in Utrecht en de computermeeting in Tiel. Gewoon gezellig ouwehoeren en met computers spelen/klooien dus. Er zijn aardig wat mensen die hun PC's meenemen en sommige hebben problemen waar ze graag hulp bij hebben. Ook kunnen misschien nog een paar rondjes gamen (WC3, UT2k3, AA) als er genoeg animo is. Dankzij Walter hebben we een mooie locatie voor noppes die groot genoeg is voor ons allen. De entree kost dus ook gewoon niets en koffie is dacht ik aanwezig. Richard en ik gaan ons buigen over de inkoop van ander drinken, eten, snacks, etc. Ik neem daarvoor nog ff contact op met Richard. De kosten van het eten en drinken verdelen we gewoon over alle aanwezigen. Afgaande op de vorige keren moet je rekening houden met een bedrag tussen de 5 en de 10 euro verwacht ik. Het wordt echt een beregezellige dag. Hieronder staat een lijst van wie allemaal komen zover ik weet. Als je er niet bij staat en je wilt toch komen, moet je me dat even laten weten. Sommige zijn nog niet zeker dus die hebben een [b:98c16f4a92]W[/b:98c16f4a92] bij hun naam staan. Computer!Totaal: Emile (knepsel) Barry (phaas) Evert (windowsXP-PRO) Erik (Erik den Toom) NedLinux: Robert (robert) Pascal (pascal) Nico (pitmaster) Maikel (maikel) Michiel (Flash) yngwin (Ben) ?????? (Zerkovic) [b:98c16f4a92]W[/b:98c16f4a92] Wouter (woutert) [b:98c16f4a92]W[/b:98c16f4a92] ?????? (ballek) [b:98c16f4a92]W[/b:98c16f4a92] Beide: Richard (DPinguin) Walter (wstolk) Marcel (Marcel de Reus) Geen: Jelle de Roos Erik Goverde [b:98c16f4a92]W[/b:98c16f4a92] Mensen die nog niet op de lijst staan en willen komen. Laat het me weten!! Mensen die een W hebben even zeggen of ze wel of niet gaan komen en mensen die vanuit Rotterdam mee willen rijden met een auto laat het me ook ff weten. Greetz Marcel
Link naar reactie
  • 5 weken later...
[quote:bbe10e7d10="maximilaan"]Nou, ik wacht nog op een impressie :) Max[/quote:bbe10e7d10] check this out then :D http://www.nedlinux.nl/~bint/nedlinux/meeting/nedlinux.html wat foto tjes van een veel te grote groep in een veel te kleine ruimte maar het was iig. wel gezellig :D Volgende keer maar ruimte maken in een van de loodsen denk ik :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...