Ga naar inhoud

Wine + Konqueror


Aanbevolen berichten

Ik had wine en een proxy-server (AnalogX) geinstalleerd (om ff uit te proberen hoe die het deed, had geen zin om windows op te starten), alleen is het proxy-ikoontje bij de konqueror instellingen verandert in het AnalogX Proxy ikoontje en krijg ik deze foutmelding bij ik op Proxy klik: [i:8a3e299134]Er deed zich een fout voor tijdens het laden van de module De diagnose luidt: Wine/Programs/AnalogX/Proxy/Proxy.desktop[/i:8a3e299134] Daarna krijg ik een blanko blad waar ik niks kan instellen. Weet iemand hoe je dit weer kan maken?
Link naar reactie
Probeer analogX vanaf de prompt te starten [b:0776b22453]wine /pad/naar/analogX.exe[/b:0776b22453] Of bewerk het bestandstype [b:0776b22453].exe[/b:0776b22453] even in konqueror, door er met de rechter muisknop op te klokken en te kiezen voor [b:0776b22453]MIME-bestandstype bewerken[/b:0776b22453] Controleer aldaar of de instelling juist is. (moet gewoon wine staan, verder geen inbeddingsopties.) Ben overigens benieuwd of analogX werkt onder Linux!! Max
Link naar reactie
Eh je begrijpt me verkeerd geloof ik. Het is de bedoeling dat het Proxy blad in Konqueror (Instellingen->Konqueror Instellen->Proxy) weer zo wordt als die hoort te zijn, dus dat je daar je proxy server kan invullen (dit is nu namelijk vervangen door dat lege blad van AnalogX). BTW AnalogX werkt wel onder linux met Wine, maar vind het geen lekkere proxy, je kan een beetje weinig instellen.
Link naar reactie
max er is een nieuwe configuratiemodule bij gekomen? Hoe krijg je dat voor elkaar met analogX? Om de oude terug te toveren moet je even nagaan of de wijziging lokaal is, of globaal. Kun je het makkelijkst bekijken door een testgebruiker aan te maken, en daarin Konqueror op te starten. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...