Ga naar inhoud

Knoppix 3.2 bij C'T


Aanbevolen berichten

[quote:c6dba3367b="jolo"]Ik heb het nog even gecontroleerd op de C'T website, er bestaat idd een speciale abonnement zonder CD :roll:[/quote:c6dba3367b] Hoezo, ik ben al 8 jaar lid? Weer een reden om mijn lidmaatschap op te zeggen. Het enige Linux was een minimaal stukje op de nieuwe suse prof met X-over. Vroeger kreeg ik er nog wel eens een cd-tje bij. BTW: ik heb het zelf nog een keer voorgesteld om er een knoppix-cdtje bij te doen op dit forum in eoa topic, die was gestart door ene C!T meneer (Guido van den Anker, dacht ik). Stank voor dank :evil:
Link naar reactie
water het gaat over de C't, de Computer Techniek dus en jij hebt het over de Computer!Totaal. Daar zit helemaal geen CD bij. Van de C't heb je een abbo met een een abbo zonder CD van daar. De C't heeft veel meer linux artikelen en is op hardware gebied veel technischer, ik lees de C't daarom ook altijd en laat de C!T idd in het plastic zitten (ga denk maar op adres van mijn oma zetten).
Link naar reactie
Misschien om verwarring te voorkomen kunnen we Computer! Totaal beter afkorten als [b:4935d7ae9e]C!T[/b:4935d7ae9e], en c't Magazine Voor Computertechniek als [b:4935d7ae9e]c't[/b:4935d7ae9e]. Wat c't en cd's betreft, enige tijd geleden zijn ze begonnen met het leveren van een cd bij het blad. Dit kan natuurlijk niet gratis, dus werd het blad iets duurder. Om de abonnees tegemoet te komen kon je er voor kiezen om het blad zonder cd te blijven ontvangen. Vandaar dat niet iedere abbo van c't een cd krijgt. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...