Ga naar inhoud

mozilla weigert invoer


Aanbevolen berichten

Mozilla weigert vaak invoer via de location bar of andere tekstvelden zoals de google invoer-balk. Als ik er met de muis op klik, verschijnt daar geen knipperende cursor. Iets daar intoetsen kan niet. Ik kan het verhelpen door te klikken op File -> OpenWebLocation. Als ik die eenmaal heb gebruikt, komt alles op gang. Wat doe ik niet goed ? egbert
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nou, een van de vele sites... Redelijk wat. Niet alleen het rechts uitlijnen, maar ook het verspringen van Flash-filmpjes en het verkeerd weergeven van menu's. [url]http://www.svpb.nl[/url] De letters van het menu zijn bij mij geheel versprongen en zeker als ik ga zoomen met de letters klopt er niets meer van [url]http://start.home.nl[/url] Het flashfilmpje staat geheel rechts uitgelijnd, het beeld verspringt hierdoor nogal. En dan computertotaal.nl + chello.nl Dus, als default browser nu weer mozilla, die vindt ik echter aan de trage kant. Ik denk dus dat ik weer Galeon of (nog nooit geprobeerd) Opera? Nog geen ervaring mee...
Link naar reactie
[quote:1b938e6271="my009054"]Nou, een van de vele sites... Redelijk wat. Niet alleen het rechts uitlijnen, maar ook het verspringen van Flash-filmpjes en het verkeerd weergeven van menu's. [/quote:1b938e6271] Het is een kleine moeite bij het onjuist weergeven van een site een bugrapport in te dienen bij de bouwers van de browser. Max
Link naar reactie
Idd is hier ook bij de sites die je noemde, maar voor die 4 sites van default browser veranderen? Dien idd gewoon een bugraport in. Opera is wel een snelle browser, hij is echter niet OpenSource, dus ik mijd hem als de pest :D Ik vind Konqueror echt de beste browser ooit, wat een verademing is dat ding zeg. Sinds Konqueror 3.1rc5 ben ik niet meer weg te slaan.
Link naar reactie
Idd. zo gebeurt. Ik wist niet eens dat de mogelijkheid bestond. Bedankt dus voor de tip. Onder tussen kom ik steeds meer pagina's tegen. Zo nu ook nog een van de sites waar ik veel op kijk [url]http://www.databyte.nl[/b] en dan NIET de bussiness page, maar de particuliere site... Ook helemaal rechts uitgelijnd. Is dat nergens in te stellen?
Link naar reactie
Geen idee, ik heb nooit SuSE 8.1 gehad... Ik heb het eens geprobeerd omdat er zo'n goed bij schijnt te zitten. Dat is idd wel waar ja, er is een heel goed boek bij de Pro versie! Coorheen en nu nog steeds op de clients draaide ik RedHat 8, nu inmiddelsm weer 9. RedHat 9 heeft bij mij nog steeds een klein beetje de voorkeur boven SuSE 8.2, alhoewel KDE wel sneller draait nder SuSE...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...