Ga naar inhoud

[ RedHat 9 ] Konqueror flash-plugin


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Nu ik KDE draai (ja, ben geheel over van GNome) wil ik natuurlijk ook gebruik maken van Konqueror... Nu heb ik de flash-plugin neergeladen voor Mozilla/Netschaap en deze *.so file heb ik geplaatst in de map /usr/lib/mozilla-1.2.1/plugins en in /home/michael/kde/.netscape In Mozilla werkt de plugin, maar in Konqueror niet. Nu heb ik in KControl gekeken bij Internetopties en dan plugins, daar staan er een heleboel, althans de directories van mozilla staan hier vermeld. Hoe krijg ik flashondersteuning in Konqueror zodat Konqueror mijn default-browser kan worden.....
Link naar reactie
Dat werkt! Kan nu eindelijk Flash bekijken in Konqueror. Ik heb trouwens vanaf de site van Macromedia ook een *.sh-file gedownload en deze uitgevoerd, misschien dat hij het daarom nu doet. Wat nog wel een probleempje is, althans niet echt probleem wel lastig, is dat veel pagina's RECHTS uitgelijnd worden en zo dus de helft wegvalt. Bijvoorbeeld www.computertotaal.nl wordt abnormaal uitgelijnd...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...