anoniem Geplaatst: 7 april 2003 Delen Geplaatst: 7 april 2003 ik heb een probleem en dat is als ik een mp3 wil afspelen via de Mp3 jukebox "die ik apart heb geinstaleerd onder sme server"kan ik ze niet afspelen onder media player of winamp, wie weet hoe dat komt en wat ik er aan kan doen. Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2003 ook hier weinig reactie op... Kun je het probleem misschien iets duidelijker uitleggen? Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2003 Ik heb hem zelf goedwerkend op werk aan de praat gekregen..je moet er wel voor zorgen dat de paden allemaal kloppen in de config files.. Je kan je btw afvragen wat de toegevoegde waarde is van deze jukebox..misschien is shoutcast meer datgene wat je zoekt.. M. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2003 Het probleem is dat als ik bijv via windows media player een mp3tje wil spelen. Dan geeft media player aan dat hij de server niet heeft kunnen vinden. Probeer anders zelf maar eens. Ga maar naar www.ramon.homedns.org/mp3_1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2003 En wat is "shoutcast "precies. Kan ik dat ook instaleren op me'n sme server. Of draait dat apart op een window$ systeem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2003 Nogmaals, zet je settings goed!! Hij wil naar dit adres connecten, maar dat bestaat blijkbaar helemaal niet! http://www.Ramon/mp3%5F1/Freek%20de%20Jonge/Freek%20de Wat shoutcast is? Check maar in google of bij winamp :wink: M. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen