Ga naar inhoud

Shockwave

Aanbevolen berichten

Beste penguinfreaks, mijn zusje speelt graag online games en ook zij gebruikt het heilige besturingssysteem van de almachtige penguin :D Alleen nu is er dus een probleem: Macromedia geeft geen Shockwave ondersteunig voor Linux. Nu is dus de vraag hoe we dit op gaan lossen, er is wel een Netscape plugin voor Mac OSX en aangezien dat ook UNIX based is lijkt me het toch moeten kunnen? Wie heeft de gouden tip en wil hem mij nog vertellen ook, haar dank zal groot zijn ;) Greetz Marcel
Link naar reactie
[quote:578faa06a3="maximilaan"]Wat voor spellen speel je eigenlijk? Die op Foxkids bijv. werken vrijwel allemaal in Linux Max[/quote:578faa06a3] # Ik niet, mijn zusje :D Ik speel Warcraft III, Ut2k3 etc en die zijn niet in Shockwave geschreven. Oa het oude Taksi spel is Shockwave en ook de spelletjes op www.spelletjes.nl werken niet :(
Link naar reactie
Even gekeken op spelletjes.nl, maar niet alle spellen zijn in shockwave. Er zijn ook enkele flas-spellen die het wel doen. Zelfde geldt voor foxkids.nl, sommige spellen zijn in shockwave, anderen gebruiken oa flash. Dus als het geen Crossover wordt, dan moet je zusje iets minder kieskeurig zijn en tevreden zijn met spelletjes die in Flash zijn geschreven. Wat is eigenlijk het verschil tussen deze formaten?? Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...