Ga naar inhoud

[SuSE 8.1] Line-in opnemen(record)


Aanbevolen berichten

Ik heb wat live muziek opgenomen van de radio op mijn MD-speler, nu wil ik het op de computer zetten. Ik heb precies gedaan hoe ik het vroeger in windows deed. Met een kabeltje van de line-out op de MD-speler verbinden met de line-in op de pc. Daarna bij Kmix opnemen ingesteld op line-in (ook dempen deactiveren en schuif naar boven zetten). Toen had ik gnome-geluidsrecorder gestart en op opnemen geklikt terwijl de MD afspeelde, maar er gebeurde niks terwijl ik het geluid van de MD wel te horen was over mijn computer speakers. Ik heb ook nog andere recorders geprobeerd zoals soundstudio en krecord, maar bij alle drie gebeurde er niks. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft. alvast bedankt, Frederik P.S. Ik kan de microphone ook niet opnemen terwijl ik daar het geluid ook van hoor op de boxen.
Link naar reactie
Hmmm, Ik zie dat niemand heeft gereageerd, dus zal ik er maar een woordje over zeggen. Vanaf SuSE 8.0 worden de nieuwe ALSA-drivers (0.9 nogwat) gebruikt. Ik heb het *NOOIT* voor elkaar gekregen om met die drivers geluid op te nemen. Noodgedwongen gebruik ik de verouderde ALSA 0.5 nogwat drivers. Ik hoop dat bovenstaand probleem in SuSE-8.2 is opgelost. Groet, Philip
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...