anoniem Geplaatst: 26 maart 2003 Delen Geplaatst: 26 maart 2003 hallo, ik heb een laptop met daarop linus. Suse 8.1. Ik had eerst redhat maar dar beviel niet zo. het was vrij traag en suse gaat veel sneller. Ik heb er nog niet veel mee gedaan. Een beetje druk met andere dingen. De laatste tijd zit ik er vaker achter. Ik gebruik nu openoffice. Het lettertype verdana zit er echter niet bij. Kan ik dit lettertype ergens downloaden en dan gebruiken in openoffice? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2003 # Ja hoor, je kunt het gewoon met het KDE Configuratie scherm/systeembeheer/Lettertype Installatie toevoegen en dan ziet OpenOffice hem ook gelijk als het goed is. Downloaden kan van een van de vele font sites, Google maar eens en je vind het zo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2003 Bedankt voor je reaktie. Ik ga het gelijk even uitporberen. Ik laat het wel even weten of het gelukt is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen