Ga naar inhoud

Slackware 9.0 is uit!


Aanbevolen berichten

[quote:3e72f0fb04="Marcel de Reus"]KDE 3.1.1 kwam een dag later uit[/quote:3e72f0fb04] Tja, dus eigenlijk is Slackware 9.0 een paar dagen te vroeg uitgekomen voor KDE 3.1.1 Hoewel voor Slackware 8.1 is KDE 3.1.1 er al ftp://download.uk.kde.org/pub/kde/stable/3.1.1/contrib/Slackware/8.1 [quote:3e72f0fb04="Marcel de Reus"]Ik ga hem na volgende week op mijn Desktop PC installeren.[/quote:3e72f0fb04] Werkte die joystick van jouw al in Slackware 9 Rc3? Zo niet, wellicht dat je joystick met Slackware 9.0 wel werkt. :wink:
Link naar reactie
# Ik heb nog geen RC gepakt van Slack, ik gebruikte gewoon de Currents van www.slackware.no # Verder gebruik ik mijn desktop eigenlijk nooit meer sinds ik mijn flaptop heb. Ik wil Slack 9.0 daar echter nog wel op knallen omdat mijn printer opeens niet meer werkte met een van de laatste Currents voor RC1. Die stick werkt volgens mij geheel niet onder Linux, kan er ook op inet nergens iets over vinden :(
Link naar reactie
Ik heb nog even het volgende gecontroleerd. Ook als ik in Slackware 9.0 geen gebruik maak van hotplug, dus de benodigde modules laad via /etc/rc.d/modules dat ook dan mijn joystick werkt. Zo wordt mijn joystick herkent door [b:5f70df343a]dmesg[/b:5f70df343a] [code:1:5f70df343a] input0: USB HID v1.00 Joystick [Logitech Inc. WingMan Extreme Digital 3D] on usb3:2.0 usb-uhci.c: interrupt, status 3, frame# 361 [/code:1:5f70df343a] Bij mij werkte die joystick ook nog niet met die Slackware Current 10 maart van http://www.slackware.no/unofficial-ISOs/ Mijn joystick werkte pas vanaf Slackware 9.0 Rc3 van ftp://ftp.kpn.be/pub/linux/slackware/slackware-9.0-iso/ Wellicht werkt mijn joystick nu vanwege de nieuwere drivers :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...