Ga naar inhoud

Debian Network install

Aanbevolen berichten

[color=black:e01a1cd2fb]Je kan ook boot floppy's maken maar die download je in .bin formaat. Met het Dos-progie loadlin moet je ze dan op floppy zetten. Probleem is, loadlin zegt te weinig geheugen (maar er is 127 van 512 in gebruik). Nu zou ik dus de cd willen proberen of iemand moet nog weten hoe ik anders de floppy's maak Timo[/color:e01a1cd2fb]
Link naar reactie
Als je de dos/windows versie download, dan moet je die starten en hij zal hem naar je floppy wegschrijven. Dan heb je een bootable floppy. Ik kan me voorstellen dat je dat ook zo doet bij de Linux versie. Dus gewoon downloaden en dan starten met floppy er in, zodat hij een bootfloppy voor je aanmaakt. Zie eventueel de documentatie die er bij zit.
Link naar reactie
[url=http://ftp.nl.debian.org/debian/dists/stable/main/disks-i386/current/images-1.44/bf2.4/rescue.bin]rescue.bin[/url] en [url=http://ftp.nl.debian.org/debian/dists/stable/main/disks-i386/current/images-1.44/bf2.4/root.bin]root.bin[/url] downloaden en mbv rawrite op diskette zetten. Hierna je pc herstarten met de rescue.bin-image diskette in je diskdrive, na even wordt er om de root.bin-image diskette gevraagd. Hierna gaat het installatie-proces gewoon door en kun je Debian vanaf het web installeren.
Link naar reactie
[color=black:2a0e0d9d53]Ja, het is gelukt via de laatste manier. Ik heb alleen een ander programma gebruikt om de diskts te maken namelijk fdvol. Met een ander programma wijgerde hij zoals ik al zei. Maar bedankt voor de andwoorden en dat programma om naar de te booten zal ik onthouden. Iedereen bedankt. Timo[/color:2a0e0d9d53]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...