anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Delen Geplaatst: 13 maart 2003 staat boven aan het schermpje als ik KDE opstart. Verder: Could not start proces unable to create io-slave. KLauncher said: unknown protocol 'file'. En vervolgens kan ik nix met KDE 3.1..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 # Qt geïnstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2003 misschien moet je even env-update ; source /etc/profile doen. Dan worden namelijk de variabelen KDEDIR en KDEDIRS gezet, ik denk dat dat het probleem is. Even uitloggen en weer inloggen. Wat heb je van KDE geïnstalleerd? kdebase en kdelibs zou genoeg moeten zijn, voor een basaal systeem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2003 Probleem is inderdaad het zoekpad van KDE, het kio-slave proces wordt daardoor niet opgestart... Als kdelibs en kdebase goed zijn geinstalleerd heb je in ieder geval de juiste binaries om het kio-slaveproeces te starten... Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2003 Ik heb jullie raad opgevolgd. Zonder resultaat :cry: Vervolgens maar de hele boel gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Een nachtje compileren en ziehier: KDE draait! :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen