Ga naar inhoud

Mp3's weigeren af te spelen

Aanbevolen berichten

Ik krijg het niet mogelijk om mp3's af te spelen in redhat 8 M'n geluidskaart werkt goed. Wanneer ik mijn partitie mount waar de mp3's staan krijg ik ze allemaal te zien. Ik open dan xmms en krijg de kans om zoals bij winamp alle files in te brengen. Hier krijg ik het probleem. De liedjes flikkeren in de afspeellijst. Precies of xmms slaat tilt. Ik dacht eerst aan bug in xmms omdat ik ongeveer 1000 liedjes in de afspeellijst plaats, maar 1 liedje krijg ik er ook niet in te. Iemand enig idee?
Link naar reactie
[quote:4451be720e="Marcel de Reus"]# Ja draai Winamp eens onder Wine en kijkt of je dan dat probleem niet hebt. Winamp draait probleemloos onder Wine dus dat komt mooi uit. # Ik heb massa's .ogg files van mijn CD's geript en heb daarmee nooit probs met XMMS, geen ervaring met mp3 gelukkig ;)[/quote:4451be720e] Ik ben behoorlijk newbie met linux. Kan je me zeggen hoe ik dan wine kan draaien of installeren en hoe het werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...