anoniem Geplaatst: 9 maart 2003 Delen Geplaatst: 9 maart 2003 Zoals de vraag hierboven... Kan ik vanuit linux ntfs partities benaderen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2003 [quote:a008313347="Marcel de Reus"]ja[/quote:a008313347] Hoe je het moet doen erbij plaatsen zou leuk zijn! mount: fs type ntfs not supported by kernel Os>> redhat 8.0 Psyche Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2003 Ja, het is mogelijk, maar je moet dan wel NTFS ondersteuning in je kernel compileren. Zo te zien is dat bij jou niet het geval. Nieuwe kernel bakken dus... Onder File systems, NTFS file system support als module of volledig inbakken! Nog nooit een kernel gebakken? Lees de Kernel howto! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2003 [quote:7a5b30341d="Gijs"] Nieuwe kernel bakken dus... [/quote:7a5b30341d] Dan lijkt mij het antwoord van [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=466129&highlight=#466129]Mr.SubZero[/url] eenvoudiger. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2003 [quote:84dd12b609="Marcel de Reus"]ja[/quote:84dd12b609] Daarom poste ik dus ook zo klein antwoord. Je geeft erg weinig info met je vraag mee namelijk en bovendien wist ik dat het niet lang gelden nog 1 of 2 maal was langsgekomen. Gebruik dus altijd eerst de search!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2003 Ik denk dat ik de C!T-server maar ga ontlasten door de FAQ te verwijderen, wordt toch niet gelezen :-? Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2003 # Idd, zo werkt het bij mobo's ed ook. Eerst wordt de vraag gesteld en de enige reply is vervolgens een link naar de FAQ waar het antwoord natuurlijk duidelijk in staat, er staat toch LEES DIT EERST VOOR JE EEN TOPIC OPENT :-? # FAQ's worden gemaakt om veel gestelde vragen niet telkens opnieuw te hoeven te beantwoorden en er is een search functie om dat enorme archief eens te doorzoeken. Anders kunnen we net zo goed alle topics ouder dan een week prunen :roll: # Troostje Max, ik heb hem iig wel gelezen en hij is erg interresant. (ook de andere sticky BTW) # Nu dan maar ff, ik was vergeten in dat andere draad te reageren: Die vertaalfout is idd gewoon opgelost, ik gebruikte echter RC5 toen en daar zat dus die Engelse string nog in. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen