Ga naar inhoud

NedLinux Cafe Meeting, 5 April te Utrecht

Aanbevolen berichten

(Op verzoek van enkele Computer Totaal'ers op onze vorige bijeenkomst plaats ik bij deze zoals beloofd weer een aankondiging van onze aanstaande NedLinux Cafe Meeting. Welke op 5 April te Utrecht weer plaats zal gaan vinden. Wij zouden het erg leuk vinden als we weer enkele van jullie Linux/BSD Freaks zouden kunnen verwelkomen.) Ja vlak na de 5 oktober bijeenkomst in 2002 laaide de discussie alweer op om weer een gezellige cafe meeting in te plannen. En ondertussen vloog de tijd maar verder. Totdat dit jaar de discussie weer van start ging en Pascal Schiks en David Birnie samen besloten om dit op te pakken en direct aan de slag te gaan nadat we 3 weken geleden een uitgebreide Crew dag achter de rug hebben gehad. We houden de Meeting net zoals begin vorig jaar weer in het cafe Stairways te Utrecht op 5 April. Tegen de middag treffen we elkaar dan weer massaal op het trefpunt op Utrecht Centraal Station en lopen we gezamelijk in kolone (met onze vaste gids David) Utrecht door naar het cafe waar weer zonder laptops kunnen neerploffen om eens persoonlijk in contact te komen met de persoon die schuil gaat achter die ene nick. Ook staat de organisatie ook graag iedereen te woord om uit te leggen hoe het er vandaag de dag aan toegaat bij NedLinux.nl. Dit blijkt weer eens nodig te zijn n.a.v. de vele discussies op het forum en ons #irc kanaal. We hopen zo iedereen weer een beetje op een lijn te krijgen. Maar ook vooral over Linux/BSD raak je niet uitgepraat natuurlijk zo hielden we het vorig jaar met tegen de 25 man ook van twee uur 's middags tot ruim over zevenen 's avonds vol. Wij hopen jullie allen massaal te mogen ontvangen op Zaterdag 5 April en om de inschrijving zo soepel te laten verlopen heeft onze Pascal zich uit de naad gewerkt om hiervoor een zeer fraai en doeltreffend perl script te ontwikkelen wat zo snel mogelijk jouw inschrijving ontvangt zodat wij Stairways op de hoogte kunnen stellen met hoeveel man we ongeveer zullen komen (gereserveerd is er al). Wij ontvingen van het GOT (Tweakers.net) forum op dat zij per toeval ook op dezelfde dag en in hetzelfde cafe een uitje organiseren. Dit is voor ons geen reden om de dag te gaan verschuiven. Zeker gezien het wel goed zit met capaciteit van Stairways. De inschrijving is uiteraard gratis bij een dergelijke cafe meeting alleen de drankjes moeten natuurlijk wel uit eigen zak worden betaald. Verder hebben we 's avonds weer het plan om langs de plaatselijke snackbar te lopen om daar ons avondmaal te nuttigen ;-) Vervolgens hopen we dat iedereen een geslaagde dag achter de rug heeft gehad en weer een hoop dingen heeft opgestoken om hiermee thuis achter de pc weer mee aan de slag te gaan. En daarna gaat iedereen weer z'n eigen weg met de trein of de auto. Wij hebben de woonplaats er bij de inschrijving bijgezet zodat er misschien sommige carpool afspraken te maken zijn of dat er mensen zijn die gezamelijk met de trein reizen. Via het forum en de email (mailing) zullen we je op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Inschrijven kan via: http://pascal.nedlinux.nl/cgi-bin/meeting.pl Een overzicht van wie zich nu al hebben inschreven is te vinden op: http://pascal.nedlinux.nl/cgi-bin/meeting.pl?wiekomterook=1 Tot dan! Met vriendelijke groet, De NedLinux.nl Crew
Link naar reactie
# Yep ik ben ook weer van de partij :D # Erik den Toom gaat dit keer waarschijnlijk ook mee BTW. En vorige week zijn Emile Kneppers en Richard Meijer van dit forum bij mij thuis geweest dus misschien dat die ook mee willen? # Walter, hoe ga jij erheen? Met de trein of met de auto? Ik denk dat ik met de trein ga. Ik woon 5 min lopen van het station, dus ik ben in totaal in 30 minuutjes oid in Utrecht. # Als jij met de trein gaat, kom je dan over Rotterdam CS?
Link naar reactie
Real bummer dat ik niet kan, dat weekend ben ik het hele weekend bezet en kan er niet onderuit. Ik vind het een hartstikke leuk initiatief en ik had graag eens mensen met linux/bsd achtergrond ontmoet, met name de mensen die op dit forum rondlopen. Ik hoop dat dit nog een keer herhaald wordt. :D In ieder geval wens ik iedereen veel plezier op 5 april. Cheers, LibraOne
Link naar reactie
# Kick it, kunnen nog veel meer mensen in dat café :D # Ik heb me inmiddels ingeschreven, Erik kan helaas niet mee omdat hij moet crossen, verder ben ik nu aan het mailen met Emile en Richard. Emile komt waarschijnlijk ook, van Richard heb ik nog geen antwoord. # //wstolk Ik zal je volgende week wel ff mailen, als ik weet wie er allemaal vanait Rottjeknor meekomen :)
Link naar reactie
[quote:f036e1e619]# Ik heb me inmiddels ingeschreven, Erik kan helaas niet mee omdat hij moet crossen, verder ben ik nu aan het mailen met Emile en Richard. Emile komt waarschijnlijk ook, van Richard heb ik nog geen antwoord. [/quote:f036e1e619] Het lijkt me een goed idee om te gaan. Denk dat ik wel kan. Gr, Dpinguin / Richard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...