anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Delen Geplaatst: 4 april 2003 Binnekort wil ik slackware 9 gaan installeren. Ik wil de software graag van het net plukken en daarna branden op cd. Ik snap alleen een ding niet. De software staat (oa) op ftp://dl.xs4all.nl/pub/mirror/slackware/slackware-current/ Nou weet ik alleen niet (ik kon het ook niet in de howto vinden) welke bestanden ik (na het downloaden uiteraard) op welke cd's moet zetten (wat moet er op de boot-cd etc). Ik kon geen listing of wat dan ook vinden met informatie over wat er op welke cd moet staan (de "koop" versie bestaat uit 4 cd's). Weet iemand een URL waar ik deze informatie kan vinden (RTFM en UTS wordt niet op prijs gesteld aangezien ik dat al heb gedaan ;) )? Bij voorbaat dank, M.Wagenaar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 Normaal haal je de *.iso (ca. 650 a 700MB /st.) op en zet die met een brandproggie op cd. Hierdoor hoef je zelf dus niets samen te stellen want dat zit in de image. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 Vanaf ftp.kpn.be kan je goed en redelijk snel iso-bestanden downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 Voor de officiële 9.0 release kun je het beste deze URL gebruiken: ftp://ftp.kpn.be/pub/linux/slackware/slackware-9.0-iso/slackware-9.0-install.iso Op www.slackware.no staat elke maandag een nieuwe ISO van de Current versie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 Bedankt! Hopelijk binnekort iets posten vanaf mn verse slackware install ipv van mn M$ partitie (3 nieuwe installs dit jaar o_0) M.Wagenaar Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen