anoniem Geplaatst: 2 maart 2003 Delen Geplaatst: 2 maart 2003 Ik wil dmsn installeren waarbij java versie 1.4 is vereist. Op mijn systeem zit versie 1.3 (zit in suse 8.0). Op de suse site is nog geen rpm te vinden die een update naar 1.4 bevat. De sun site heeft echter wel een 1.4 rpm. Loop ik risico als ik deze installeer? Mozilla/Galeon maken immers ook gebruik van java. Of is het slimmer te wachten op de suse rpm? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2003 Maakt niet uit, gewoon installeren die hap ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2003 Bedankt. Ik kom er echter niet uit. Ik heb het bestand gedownload. Opgevolgd wat staat in http://java.sun.com/j2se/1.4.1/jre/install-linux.html#install-pkg doch krijg na ben@linux:/windows/D/linux/kde> ./j2re-1_4_1_02-linux-i586-rpm.bin de tekst: bash: ./j2re-1_4_1_02-linux-i586-rpm.bin: bad interpreter: Toegang geweigerd Wat doe ik fout? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2003 Zorg ervoor dat je root bent! Ga naar de konsole en typ: chmod +x j2re.......bin && sh j2re......bin && rmp -U j2re.......rmp Voor de ...... natuurlijk het hele bestand invoeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen