anoniem Geplaatst: 1 maart 2003 Delen Geplaatst: 1 maart 2003 Hoewel ik linux suse 8.0 al een tijdje heb er helaas nog niet veel aandach aan besteed heb ik onlangs een set boxen erbij gekregen dus wou ik surround sound hebben en dat is onder windows wel gelukt maar on linux kan ik niks vind over hoeveel uitgangen ik kan of mag gebruiken het is een audigy 1 geluids kaart ten tweede ho kan ik mijn tv_out gebruiken onder linux in de hardware detectie kan ie em wel vinden maar kan geen configuratie vinden Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2003 # Run ff alsaconfig. Ga gewoon de commandline op als root en typ: "alsaconfig" daarna zou ie direct surround moeten geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2003 [quote:556349190a="Shadow_figure"]ten tweede ho kan ik mijn tv_out gebruiken onder linux in de hardware detectie kan ie em wel vinden maar kan geen configuratie vinden [/quote:556349190a]Indien je een videokaart hebt met een nvidia chipset, kun je TV-out instellen met nvtv Als je dit programma niet hebt kun je het downloaden van: http://sourceforge.net/projects/nv-tv-out/ nvtv kun je alleen starten als root, dus via Commando uitvoeren, typ dan [code:1:556349190a] nvtv [/code:1:556349190a] klik op Opties, vink Uitvoeren onder een andere gebruikersnaam: root en typ het wachtwoord en klik op uitvoeren. :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen