anoniem Geplaatst: 17 april 2003 Delen Geplaatst: 17 april 2003 Hi, Wie heeft er een hp 2100c scanjet kleurenscanner aan de praat gekregen met XSane in RedHat 8.0? Of kan mij ermee helpen? Ik heb de diverse site bekeken, de aanwijzingen gevolgd, maar tot op heden krijg ik nog steeds niet het gewenste resultaat. Xsane start mooi op (de scanner wordt herkent) en daarna hangt de zaak. De scanner kraakt 2 lijnen en stopt er dan mee. Het zal vast iets eenvoudigs zijn (moet wel, ik heb al van alles geprobeerd :( ) maar ik zit nu ff helemaal vast. USB en UHCI is geladen, De scanner wordt herkent, Het vendorID en productID heb ik in plustek.conf ingevoerd, De module wordt bij het opstarten meegeladen, sane-find-scanner vind de scanner, De foutzoek tabel van Kevin [url]www.gjaeger.de/scanner/howtos/NotesOnInstallation.txt[/url] heb ik gevolgd - geen problemen, De helptekst van [url]www.gjaeger.de/scanner/usb/Plustek-USB.txt[/url] heb ik opgevolgd. Tips zijn dus heel welkom! [aanvulling] De foutmelding die op de console iedere paar seconden gegeven wordt is: usb_control/bulk_msg: timeout Als ik de scanner uitzet (stekker eruit) en de usb-kabel eruit trek houd de melding op. [/aanvulling] TIA, greetz, dJezzer 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2003 :D Met het toevoegen van twee regeltjes (als root) doet de scanner het :D mknod /dev/usbscanner0 c 180 48 chmod a+rw /dev/usb/scanner0 Bedankt voor alle tips :o Greetz, dJezzer 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2003 [quote:d76b0631ef="djezzer"]:D Met het toevoegen van twee regeltjes (als root) doet de scanner het :D mknod /dev/usbscanner0 c 180 48 chmod a+rw /dev/usb/scanner0 Bedankt voor alle tips :o Greetz, dJezzer 8)[/quote:d76b0631ef] Geen dank hoor we helpen graag :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen