anoniem Geplaatst: 27 februari 2003 Delen Geplaatst: 27 februari 2003 Ik heb pas Red Hat 8.0 geinstalleerd. Ik ben totaal onbekend met Linux. Ik wil eigenlijk gewoon even kijken wat het is. Ik heb hem op mijn notebook geinstalleerd, maar nu is het zo dat het touchpad niet werkt dus moet ik iedere keer noodgedwongen mijn muis gebruiken. Weet iemand of hier een eenvoudige verklaring/oplossing voor is of is er meer aan de hand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2003 De driver voor het touchpad zal niet geinstalleerd zijn. Het is ook de vraag of die wel in de standaard-installatieset van Red Hat zit. Je moet dus die driver zoeken op internet. Mogelijk is er zelfs geen driver voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2003 Een touchpad werkt gewoon als een default PS/2 device. Ik typ hier namelijk vanaf mijn laptop met Slack en werkende touchpad :D Je moet gewoon in je X config progsel instellen dat je een normale PS/2 muis hebt en dan zou het prima moeten werken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen