anoniem Geplaatst: 25 februari 2003 Delen Geplaatst: 25 februari 2003 Omdat er onder Multimedia,... geen reactie op kwam probeer ik het hier maar es: Ik ben al een tijd op zoek naar een goed CD Label programma. Wat ik zoek is dat het automatisch informatie van een cd, playlist of cddb of freedb haalt, maar ik kan hier nog niets van vinden. Ik weet dat er iets in Easy CD Creator zit maar ik heb alleen de basic versie waar dit niet in zit. Ook de goede Nero versie heb ik niet. Weet iemand een (liefst gratis) programma? Ik heb wel CD Box Labeler Pro waar zo'n functie inzit maar dan geeft de cddb server geen respons, tenminste, eerst wel maar dan krijg ik een timeout. Systeem: Windows XP of Linux (Mandrake) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2003 Voor Windows: [url]http://www.player2001.com[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2003 Ik was misschien niet helemaal volledig; ik bedoel dus dat het programma informatie van CDDB haalt en dan op een cd hoesje (label) zet zodat ik bv van mp3's een audio cd kan maken met hoesje waar alle nummers automatisch op komen te staan. Of zou die player dat moeten kunnen? Zie dit niet zo snel... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2003 Nee, dat doet dit programma niet. Wel kan het de opgezochte info in een bestand weg schrijven. Je moet dan zelf nog zorgen voor de juiste layout, bijv. mbv MS Access. Ook staan er maar weinig orginele covers in de database. Je kunt die wel toevoegen in je lokale database. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen