anoniem Geplaatst: 25 maart 2003 Delen Geplaatst: 25 maart 2003 Hallo, Kuickshow is een handige tool om snel plaatjes te bekijken. Deze wilde ik dus installeren vanaf source. Dit kreeg ik als foutmelding: [code:1:a1c5d6b55d] make[2]: *** [kuickshow.la] Error 1 make[2]: Leaving directory `/home/richard/kuickshow-0.8.5/kuickshow/src' make[1]: *** [install-recursive] Error 1 make[1]: Leaving directory `/home/richard/kuickshow-0.8.5/kuickshow' make: *** [install-recursive] Error 1 [1]+ Exit 2 make [/code:1:a1c5d6b55d] Wat heb ik fout gedaan? Gr, Richard Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2003 Geef wat meer regels van de output! Nu kunnen we eigenlijk niets zien, behalve dat Make een fout rapporteert. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2003 ja, ik zit nu op m'n werk. dat staat zeker wel in een make.log of zoiets? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2003 nou je kunt gewoon nog eens het 'make' commando geven. Hij zal dan snel opnieuw de fout laten zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2003 Vraag me niet hoe, maar het werkt nu wel!! Ik heb gewoon een nieuwe tarball gedownload en het reeds geïnstalleerde verwijderd en opnieuw ./configure, make en make install gedraaid en hij werkt nu. Vaag, maar hij doet het. Groeten Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen