anoniem Geplaatst: 21 februari 2003 Delen Geplaatst: 21 februari 2003 Ik heb suse 8.1 getracht te installeren na het rebooten komen er op mijn scherm alleen AA AA op mijn scherm en er komen steeds meer atjes. Het heeft ergens met de bootmanager van SUSE te maken denk ik en met mijn systeem. Ik heb een Atlon Xp pc met MSI k7t266A pro2 RU-RAID moederboard. De raidcontroller is een fasttrack 100 van Promise. Mijn raid staat ingesteld op 2+0 stripe. Kan iemand mij helpen want ik kom niet verder. Ik wil Xp en suse op een pc installeren. En wil eigenlijk niet de raid eraf gooien omdat ik dat niet zelf kan en dan moet ik weer terug naar de winkel. Ik ben niet zo bedreven met linux een beginner. Kan iemand mij hierbij helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2003 Het ligt duz aan die RAID config: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=519682#519682 Kijk dit maar eens door en dan weet je pas wat voor problemen je hebt :wink: Ik ben blij dat ik et eindelijk aan de praat heb, ik zou alleen niet weten hoe ik aan de drivers van jou RIAD moet komen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2003 [quote:6d81ee7b32="wimmo"]Ik heb suse 8.1 getracht te installeren na het rebooten komen er op mijn scherm alleen AA AA op mijn scherm en er komen steeds meer atjes. Het heeft ergens met de bootmanager van SUSE te maken denk ik en met mijn systeem.[/quote:6d81ee7b32]Hm, je kunt proberen op te starten vanaf de SuSE 8.1 DVD/CDROM1 > Installation > Nederlands > Hier selecteer je: Boot geinstalleerd Systeem > Hier selecteer je SuSE 8.1 root partitie :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen