Ga naar inhoud

remote acces

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een netwerk dat bestaat uit 3 pc en een laptop pc1 winXP pc2 win2000 pc3 winMe laptop winXP De pc kunnen allemaal het internet op via analoge etech router, de laptop kan net als de pc's ook via de router het internet op maar kan dit ook door middel van bluetooth met pc1 als gateway (msi bluetooth dongle). pc2 dient als file server en divx omzet systeem en bevat geen monitor toetsenboard en muis. bestuur deze door middel van pc anawhere met pc1 of de laptop. Als ik aan het werk ben staan alle pc op host van pc anywhere zodat ik deze met de laptop kan bedienen. op pc2 zal ik waarschijnelijk mandrake 9.0 instaleren naast windows 2000 Is er een remote acces programma waarmee ik onder windows een linux systeem kan besturen zoals hierboven beschreven staat zoja waarvind ik deze of zijn er andere remote acces oplossingen tevens zoek een programma waarmee het mogenlijk is om in dos modus door het netwerk te "browsen"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...