Ga naar inhoud

[RH8] mplayer-error

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Deze newbie wilde mplayer gaan compileren en installeren. Dat ging zo ver ik kon zien allemaal goed. Alleen lukt het afspelen niet. Ik geef het volgende in de console in: gmplayer. Dit is het resultaat: [code:1:c1bf303b6c] Using GNU internationalization Original domain: messages Original dirname: /usr/share/locale Current domain: mplayer Current dirname: /usr/local/share/locale MPlayer 0.90rc4-3.2 (C) 2000-2003 Arpad Gereoffy (zie DOCS!) CPU: Intel Pentium III Katmai/Pentium III Xeon Tanner (Family: 6, Stepping: 3) Detecte d cache-line size is 32 bytes CPUflags: MMX: 1 MMX2: 1 3DNow: 0 3DNow2: 0 SSE: 1 SSE2: 0 Gecompileerd voor x86 CPU met de volgende uitbreidingen: MMX MMX2 SSE Reading config file /usr/local/etc/mplayer/mplayer.confReading config file /home/richard/.mplayer/config [cfg] read config file: /home/richard/.mplayer/gui.conf Reading config file /home/richard/.mplayer/gui.confvo: X11 running at 1024x768 with depth 24 and 32 bpp (":0" => local display) Reading /home/richard/.mplayer/codecs.conf: Reading /usr/local/etc/mplayer/codecs.conf: 50 audio & 135 video codecs font: can't open file: /home/richard/.mplayer/font/font.desc font: can't open file: /usr/local/share/mplayer/font/font.desc Try adding "echo 1024 > /proc/sys/dev/rtc/max-user-freq" to your system startup scripts. Using usleep() timing SKIN dir 1: '/home/richard/.mplayer/Skin' SKIN dir 2: '/usr/local/share/mplayer/Skin' [skin] file ( /usr/local/share/mplayer/Skin/default/skin ) not found.[/code:1:c1bf303b6c] Wat gaat er mis? Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Heb je je dvd-registratie (wij zitten in regio 2) gedaan? Ik dacht dat je zonder dat gedaan te hebben geen dvd's kon kijken. Maar weet ut nie zeker... Verder lijkt het erop dat er geen skin-file is. Kijk eens in de home-dir van root; dat zal de naam zijn waaronder je gecompiled hebt. En plaats die waar mplayer um wil hebben... zie laatste regels....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...