anoniem Geplaatst: 16 februari 2003 Delen Geplaatst: 16 februari 2003 het downloaden van knoppix gaat bij mij 4 a 5 uur duren , is dat normaal of is er een snellere manier? greetz vliegje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2003 Hangt er van af welke verbinding je hebt. Bij mij ging dat met de kabel beduidend sneller (ik weet niet meer precies hoe lang). Met een telefoonlijntje ben je wel even bezig. Dacht dat je de knoppix-cd ook kan bestellen (kijk even in de Computer Totaal van een paar maanden geleden, waarin verhaal over Knoppix stond). Als je in de buurt woont, kun je zo een kopietje komen halen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2003 lief van je , maar ik heb hem inmiddels gedownloaded, en ja het duurde inderdaad 4 a 5 uur met kabel, maar hebbes, Nu alleen nog zien hoe ik het probleem verhelp met een stilstaande (usb)muis :-? Misschien toch gewoon weer een ps2 muis er aanzetten en extra kaas voeren ?? greetz vliegje Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen