anoniem Geplaatst: 15 februari 2003 Delen Geplaatst: 15 februari 2003 Heeft iemand hier ervaring mee? Dit is zo een uitvinding van Open Source waar ik echt helemaal verliefd op wordt :D Open Source Load Balancing voor 0,0 piek! Terwijl een beetje Altheon of Cisco Local Director toch snel 15.000 piek kost.. Mijn vraag is of iemand dit product wel eens heeft gebruikt? Ik wil het namelijk gaan installeren op me Pentium1 statefull inspection firewall om zo een test te doen naar de performance van Linux Virtual Server als Load Balancer. Ik denk dat er veel bedrijven zijn die ,als het goed performed, er zeker geinteresseerd in zijn. Voor meer info: http://www.linuxvirtualserver.org/ M. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2003 Ik zit ook al een tijdje aan loadbalancing en clustering te denken..maar ik zocht het meer in de hoek van beowulf. Als je hiermee aan de gang gaat, en het draaiende hebt (als je er iets mee gaat doet) houdt ik me aan een nederlands how-to zwaar aanbevolen. echter heb ik weinig tijd om te prutsen op dit moment :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2003 Een collega op me werk heeft het gefixed..alleen het is nooit in productie gekomen omdat we dus al een Altheon hebben :cry: Ik ga het zelf proberen werkende te krijgen op mijn pentium 1 firewall..als het werkt zal ik het je mailen. Ik zet mijn bevindingen op www.pcintelligence.nl en dan het projects gedeelte.. Tis jammer dat er niet een standaard rpm voor bestaat..ik heb iig al de webmin module (die in deze natuurlijk een perfecte add-on is om te beheren) M. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen