anoniem Geplaatst: 12 februari 2003 Delen Geplaatst: 12 februari 2003 Hoi allemaal, Ik gebruik op dit moment meerdere Linux installaties op verschillende systemen o.a Suse 8.1, Redhat 7.3 en mandrake 9.0. Deze systemen zijn aangesloten op een Repotek router met hubs en printserver en op deze printserver is een Epson Stylus Color 600 printer aangesloten.( 3 tot 4 jaar oud ) Tot nu toe lukt het me niet om deze printer goed aan de praat te krijgen via het printerconfiguratieprogramma. In Suse drukt hij b.v. alleen staande tekst af en in Redhat en Mandrake blijft hij soms eindeloos doorgaan met het afdrukken van testpagina,s. of hij doet helemaal niets ( geeft een foutmelding). De printserver wordt wel gevonden maar blijkbaar zijn de andere instellingen niet goed of ik heb niet alle benodigde software geinstalleerd. Wie heeft er een paar goede tips voor mij ? Alvast bedankt. Fred Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2003 www.linuxprinting.org lees maar eens wat er bij je printer staat. Ik heb een Stylus Photo 810 en die werkte onder SuSE perfect en dadelijk als het goed is ook onder Slackware na enig gekloot. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2003 Volgens mij ondersteund CUPS (Common Unix Printer Server) ook Epson. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen